@liberateme.1

piątek, 16 października 2015

Typowo na jesień.

Cześć wszystkim : )

 Wiem, że troszkę dłużej mnie nie było, ale przez paskudne warunki atmosferyczne nie miałam jak zrobić zdjęć, a i z motywacją w taką pogodę bywa u mnie różnie. Jest szaro, buro i ponuro i choć bardzo chcę w każdym poście przekazać Wam odrobinę pozytywnych wibracji, nie wiem czy w tym się to uda, ponieważ i mnie ogarnął jesienny zmułek i najchętniej przeskoczyłabym ten czas. Najprzyjemniej jest teraz w domku z kocykiem, herbatką i książką, taki relaks polecam każdemu : )

 Temperatura spadła, a chłód to coś, co serio źle znoszę. Z racji tego, że jestem zmarzluchem, ubieram już ciepłą kurteczkę i gruby sweter. Ponieważ nie wiało dzisiaj jakoś szczególnie, darowałam sobie szalik, którym z reguły opatulam się szczelnie tak, że widać mi tylko oczy : ) Mam na sobie pasujące do szarej pogody, również szare legginsy i długi sweter, na to oliwkowa, ocieplana parka z czarnymi rękawami. Legginsy zamiast spodni wybrałam dlatego, że nie podoba mi się połączenie tak długiego swetra z rurkami, chyba że są bardzo obcisłe. Do tego ulubione ostatnio butki - traperki, które oprócz tego, że są bardzo wygodne to nie straszny im deszcz, bo w ogóle nie przemakają. Oprócz tego uważam, że prezentują się na kobiecej stopie naprawdę uroczo. Traperki są dostępne również w ślicznych pastelach, ale wolałam bezpieczną klasykę, bo taka pasuje do wszystkiego.
 Teraz zostawiam was ze zdjęciami, piszcie jak się podoba, a ja życzę wam pogody ducha i uśmiechu na twarzy, tą jesienną porą : ) Buziaczki : **

                                              



                                                                                                Natalka : **













buty - Deezee.pl
leginsy - h&m
sweter - reserved
parka - My Butik
torebka - colloseum












author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

43 komentarze

  1. Super stylizacja, wszystko do siebie pasuje :-)
    Podasz link bezpośredni do torebki? Bo nie potrafie jej znaleźć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Nie kupilam jej w sklepie internetowym wiec nie wiem czy tam ja znajdziesz

      Usuń
  2. Cudowna! Jakie polecasz książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. widać ze teraz włosy stały się twoją dumą :) ile czasu zapuszczałaś od zrezygnowania z doczepianych do teraz? bo chyba wtedy miałaś jakoś do ramion

    OdpowiedzUsuń
  4. sklep colloseum gdzie jest? ja bardzo podobną torebke kupiłam na stoisku z torebkami w carefurze w Zgolku ale dość droga była :/ ty za swoją dużo zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, czemu Ty jestes taka ladna....

    OdpowiedzUsuń
  6. często nosisz legginsy? czy raczej spodnie jeansowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu akurat liberateme? Skad ten pomysl I czy to odwoluje sie do Ciebie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liberateme nie ma zadnego znaczenia ani odniesienia do mnie :) jest to przypadkowy slogan zaslyszany w jakiejs piosence pewnie. Zwyczajnie pierwsze co mi dawno temu przyszlo do glowy jak zakladalam fbl i chcieli nazwe :)

      Usuń
  8. jaki masz telefon ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mialas taki duzy biust? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mialam duzy ale takiego jak teraz jeszcze nie mialam

      Usuń
    2. Przytylas I dlatego tak urosl? Czy z wiekiem po prostu sie to zmienilo? :o

      Usuń
    3. Troche przytylam i widocznie poszlo w biust :D

      Usuń
    4. Troche przytylam I widocznie poszlo w biust :D

      Usuń
  10. Moglabys polecic jakis dobry ale tani nie rozmazujacy sie tusz do rzes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile jestes w stanie zaplacic za tusz? 1000 kalorii jest dobry i collosal volume express ale z tych calkowicie tanich nigdy nie bylam zadowolona

      Usuń
    2. Taak do 50 zlotych bym chciala.Collosal mi się nie sprawdzil, za delikatny efekt :(

      Usuń
  11. Podałabys linka do tej kurteczki jest super:) byłabym wdzieczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupilam jej w internecie tylko w sklepie w moim miescie 'my butik '

      Usuń
  12. Bywaj czesciej na snapie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Cię. Nie mam jak się z Tobą skontaktowac priv dlatego napisze tutaj. Ostatnio przez przypadek trafiłam na osobę ,która używa Twojego zdjęcia na prywatnym profilu. Podaje linka: https://m.facebook.com/moli.molinka.7/photos. Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam piekna mame i jestes bardzo do niej podobna :D :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Boziuu mama piekna jak Ty! Szok! Wyglada bardzo mlodo, ciekawe w jakim jest wieku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. 10 k obserwujących!! Kiedy nowy posciak!?

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej lubię posty o tematyce urodowej pielegnacyjnej, takich prosimy najwięcej! :* i czesciej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki uzywasz korektor pod oczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest ponoc za ciezki pod oczy :o

      Usuń
    2. Uzywalas? : D ja tak od paru lat i wcale nie jest za ciezki

      Usuń
  20. Jestem pod wrażeniem Twojego naturalnego wyczucia mody, poza tym jesteś młodziutka, a bardzo fajnie czyta się Twoje posty :) Ja co prawda dwa miesiące temu wyprowadziłam się ze Zgorzelca, ale podoba mi się, że mamy takie uzdolnione blogerki :D
    Pozdrawiam
    https://nataliamakeupblog.wordpress.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń