@liberateme.1

poniedziałek, 5 października 2015

Testuję: L'biotica złuszczająca maska do stóp

Witam wszystkich serdecznie : )

 Ostatnio miałam okazję przetestować słynną maskę do stóp L'biotica, o której naczytałam się niesamowicie pozytywnych opinii w internecie. Sprawdziłam na własnej skórze, a wrażeniami chętnie się z Wami podzielę : )
Stopy to część ciała o której często zapominamy, przez większość czasu są one chowane w buciorach i skarpetkach, ale przychodzi moment, kiedy trzeba je pokazać, a kiedy są zadbane i cieszą oczy pięknym wyglądem, to samopoczucie od razu staje się lepsze. Podobnie jak dłonie, stopy są w pewnym sensie naszą wizytówką więc warto o nich pamiętać. Dlatego też, postanowiłam zafundować swoim stopom taką właśnie odnowę w postaci złuszczającej maski.


Oto co obiecuje producent i sposób użycia maski:



Używałam maski zgodnie z zaleceniami producenta, trzymałam 90 minut w skarpetkach. Po zdjęciu maski nie czułam żadnej różnicy, poza lekko napiętą skórą na stopach.



Przez 5 kolejnych dni po zabiegu nie działo się nic, szóstego dnia skóra nagle zaczęła się łuszczyć i złazić co jest pożądaną reakcją - po złuszczeniu się starego naskórka, pozostaje tylko ten nowy delikatny. Proces łuszczenia trwał około 10 dni  i w tym czasie serio wstyd wyjąć stopę z buta - wygląda to jak jakaś łuszczyca, okropność : D
Po zakończeniu łuszczenia się stopy wyglądają za to jak nowe. wszelkie zrogowacenia zmalały lub zniknęły, oczywiście maska nie zdziała cudów i nie usunie masywnych zgrubień, ale może w znacznym stopniu poprawić ich wygląd. Na pewno powtórzę ten zabieg, jedynym jego minusem jest okres złuszczania w którym człowiek czuje się jak wąż, który zrzuca skórę. Po zakończeniu najlepiej zastosować jakieś dodatkowe nawilżanie,bo maska tylko złuszcza, a nawilżanie z pewnością przedłuży super efekt.
Produkt dobrze spełnia swoje zadanie i jest warty ceny, mogę tylko serdecznie Wam go polecić : )
Pozdrawiam : **




                                                                               Natalka : **


author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

29 komentarzy

  1. tez stosowalam ;) - efekt fajny choć tak jak napisalas nie zdziala cudów.
    ps. warto przed zastosowaniem zmyć kolor z paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja z tym kolorem mi z niebieskiego zrobil sie bialy:))

      Usuń
  2. Jaki masz rozmiar stopki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Walczylabys o wzgledy chlopaka jesli by Ci bardzo zalezalo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zalezy od sytuacji ale musiałoby mi bardzo zalezec

      Usuń
  4. Jak zazwyczaj wyglada Twoj typowy dzien?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ide do szkoly wracam, gotuje obiad odpoczywam cos czytam odrabiam lekcje cwicze ide lulu. Standard, w weekend za to czasem poszaleje

      Usuń
    2. Jakie cwiczenia? Tylko przysiady?

      Usuń
    3. Nie tylko. Pomyslalam ze troche tak glupio trenowac jedna czesc ciala i cwicze jeszcze brzuch i nogi. Cwiczenia roznie, czesto z Mel b

      Usuń
    4. I jak często cwiczysz? :)

      Usuń
    5. Jak długo trwają twoje zajęcia? To jest 3 letnia szkoła?

      Usuń
  5. Czy zauwazasz u siebie rozddwojone koncowki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzywasz obecnie jakich olejkow do wlosow?

    OdpowiedzUsuń
  7. jakich używasz samoopalaczy i balsamow brązujących Natalka? : ) przepraszam że tyle razy zadaje Ci to pytanie ale nigdzie nie moge znaleźć odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobie o tym oddzielny post bo przetestowalam ich wiele. Teraz uzywam dove do ciemnej karnacji i jestem bardzo zadowolona

      Usuń
    2. Twarz tez smarujesz?

      Usuń
    3. Tak ale innym z garniera do twarzy

      Usuń
    4. Czekam na post o samoopalaczach misia!:*

      Usuń
  8. Jak się zazwyczaj ubierasz na imprezy, na wyjsccia, do klubow, na domowki itp? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zalezy : D czesto chodze w trampkach na imprezy az wstyd ale zdarza mi sie wystroic sie w obcasy. Nigdy nie noszę spodniczek chyba ze jest sylwester np. A tak to lubie np rurki z wysokim stanem + krotsza bluzka

      Usuń
    2. Czyli ubiór taki jak na codzień zazwyczaj? :D

      Usuń
  9. własnie jestem 3 dzien po tej kuracji i narazie też nic się nie dzieje, aczkolwiek mam zastrzeżenie do tych skarpetek a mianowicie są strasznie duże! wczesniej miałam bardzo fajną maseczką nie pamietam jakiej firmy, której skarpetki były mniejsze ale fajnie dopasowywały się do rozmiaru stopy, no ale chodzi tu o efekt więc narazie czekam :)

    OdpowiedzUsuń