@liberateme.1

niedziela, 26 lipca 2015

Biały kołnierzyk.

Cześć : )

Dziś mam dla Was parę zdjęć z fajnym letnim zestawikiem. W sumie bardzo klasyczny bo szorty, koszulka z białym kołnierzykiem i duża czerwona torebka, ale takie właśnie klimaty odpowiadają mi najbardziej na letnie dni, ma być ładnie, ale i prosto i wygodnie. W tym zestawie, taki element kluczowy to oczywiście torebka, bardzo ją lubię i fajnie ożywia całość. Jej plusem jest to, że ubarwi każdą prostą stylizację, a tak właśnie noszę się najczęściej, bo kocham biele, szarości i czernie. Ostatnio uparłam się szczególnie na biały, chyba dlatego, że jest lato a biały tak ładnie podkreśla opaleniznę : )) 
Na całe szczęście przy robieniu zdjęć pogoda dopisała, ostatnio coś się ochłodziło i dzisiaj np nie ma słonka : ( Mam nadzieję, że szybko wróci, bo my tu grillować chcemy i nad wodę, w końcu wakacje są  : )  Parę zdjęć mam w koczku, a parę w rozpuszczonych włosach bo się nie mogłam zdecydować kompletnie, a do tego jeszcze fotograf niecierpliwy: / ale zdjęcia wyszły chyba spoko. Zostawiam Was teraz z nimi i oczywiście serdecznie wszystkich pozdrawiam


                                                                          Natalka : **























sandałki - casu
spodenki - h&m
koszulka - h&m
torebka - primark











author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

45 komentarzy

  1. Jak Ty dbasz o figurę? Jest mega! urody też tylko pozazdrościć, jak i pogody ducha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) uwazam tylko na jedzenie I to tez nie zawsze. Cwicze brzuch nogi tylek bardzo nieregularnie :) chyba mam geny dobre :D

      Usuń
    2. A można wiedzieć ile ważysz? :*

      Usuń
    3. A jaki rozmiar biustu :DDD

      Usuń
    4. Jakie produkty ograniczyłaś lub wykluczyłaś ze swojej diety?

      Usuń
  2. Natalko, zrobisz kiedyś post o tym makijażu na imprezę? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz chlopaka?:) Jak dlugo ejstescie razem? Kto robi Ci zdj?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam. 3 lata. I to wlasnie on robi :D ale nie lubi bardzo :D

      Usuń
  4. Co sądzisz o sieci primark? Jakie tam są ceny i stosunek ceny do jakości? Nigdy nie kupowałam ale mam zamiar się wybrać, a słyszałam różne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny sa smieszne. Jest serio tanio ale niestety jakosc nie powala. Trzeba trafic np ta torebka ze zdj to jest po roku jak nowa. A inna z primark rozwalila mi sie po tygodniu.

      Usuń
  5. Natalko masz może konto na youtube? ciekawi mnie - jakiej muzyki słuchasz? :)
    Ostatnio na snapie dodałaś jak balansujesz z podpisem ''ja tancerka'' do jakiegoś polskiego rapsa, pewnie już nawet nie pamiętasz jakiego, ale bit wydawał się niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiej sluchasz muzyki? Podasz kilka swoich ulubionych piosenek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roznej bardzo. ostatnio Iggy pop - Never met a girl like u before, Kanye West - only one, Bryce vines -where the wild things are, I niezmiennie od lat Pink Floyd kocham tak jak Beyoncé i sia ostatnio laika slucham przez mojego chlopaka

      Usuń
  7. Jako że podziwiam Twój styl i urodę a sama nie umiem(naprawdę nie umiem) dobrać do siebie nic odpowiedniego proszę o radę - jaki kolor włosów i makijaż dałabyś dla dziewczyny o okrągłej twarzy, niebieskich oczach, ciemnej oprawie oczu i bladej cerze? Jestem podobno letnim typem. Proszę pięknie o pomoc ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lepiej pooglądać filmiki na yt i dobrać to co Ci się podoba,szczerze mówiąc natala choć się zna za wiele też Ci nie jest w stanie pomoc

      Usuń
    2. Kochana po samym opisie nie jestem w stanie wiele powiedziec. Zeby dobrac kolor wlosow I makijaz trzeba wiedziec jaka strukture I gestosc maja wlosy jaki jest ksztalt twarzy itp

      Usuń
  8. KiedY planujesz napisac notke o swoich wlosach I o Twoim stylu zycia? Odzywianie, dbanie o figure itp? Bardzo dobrze ze zalozylas bloga wieele osob znajdzie tu oodpowiedzz na mase pytan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem dokladnie kiedy, mam tyle pomyslow i tematow ze nie moge sie zdecydowac

      Usuń
    2. A kiedy nastepny post?

      Usuń
    3. Aj chyba masz malo Czasu :(

      Usuń
    4. Moze wczesniej dam rade

      Usuń
  9. hej kochana ! mogłabyś dodać tego linka w następnej notce:
    https://zrzutka.pl/walka-z-choroba-lysienie-androgenowe-fb6b2v
    BARDZO PROSZĘ :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś czytałam na twoim photoblogu, że znacznie przytyłaś biorą tabletki antykoncepcyjne. Teraz twoja figura i waga są idealne. To dzięki odstawieniu tabletek czy tylko dzięki zmianie stylu życia, odżywiania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytylam ale korzystnie przytylam bo wczesniej wazylam jakos 40 kg I teraz utrzymuje wage

      Usuń
    2. Nadal bierzesz antykoncepcyjne czy już nie ?

      Usuń
  11. Hej, jestem Paulina. Od dluzszego czasu obserwuje Cie na pb i insta. Jestes tak piekna dziewczyna,ze powinnas startowac w wyborach miss! ;-) Super, ze zalozylas bloga i mozna dowiedziec sie tutaj ciekawostek o Tobie i o tym jak sie malujesz czy pielegnujesz wlosy. Napisz co polecasz na zniszczone koncowki. ;D pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak milo :)dziekuje :) Polecam podcinac I olejowac np oliwa z oliwek

      Usuń
    2. Zrob takze post jak mozesz, jak robisz tego fajnego koczka ze zdjecia. ; ))

      Usuń
  12. hej skad ta bluzka czy to kombinezon z new yorker ze snapa ogladam wlasnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to mam taki sam

      Usuń
    2. Ile kosztowały rzeczy kupione w h&m?

      Usuń
  13. Witaj.
    Zerknij proszę na swojego fb ponieważ napisałem Ci tam coś co mogłoby Cię zainteresować.
    Pozdrawiam PM.

    OdpowiedzUsuń
  14. zrobisz post na temat ćwiczeń i odżywiania ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, prosiłabym o posta o Twojej pielęgnacji twarzy, o kosmetykach, o tym, jak radzisz sobie z niedoskonałościami (o ile takowe się pojawiają). masz super cerę i myślę, że możesz pomóc wielu dziewczynom. pozdrawiam, bardzo fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. skad ta torebka ze snapa co bylas w przymierzalni z fredzlami bezowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to jest ta sama co mialas w poscie z koszula czerwona w krate ?

      Usuń