@liberateme.1

niedziela, 2 sierpnia 2015

Domowy peeling a'la BodyBlendz

Cześć ludzie : )

 Ciągle pytacie mnie o pielęgnację cery i sposoby na trądzik, tak więc dzisiaj postanowiłam zdradzić Wam jeden z nich. Wiem jak bardzo uciążliwy i nieznośny potrafi być trądzik oraz inne problemy ze skórą, ponieważ sama to przerabiałam. Pomimo tego, że jestem posiadaczką skóry suchej był okres w którym kompletnie nie mogłam poradzić sobie z cerą. Prześladowały mnie bolesne, bardzo widoczne wypryski, które pozostawiały blizny. Na szczęście nie było ich wiele, ale już kilka wystarczyło, żeby zrujnować wygląd buzi, a do tego dochodziły blizny po tych wcześniejszych.
 Peeling, który Wam dzisiaj opiszę jest jednym z czynników, który bardzo mi pomógł uporać się z problemem, używałam go jeszcze zanim kawowe sposoby stały się modne i polecam bo nie tylko na skórę twarzy wpływa świetnie. Poza tym jeśli przygotujemy go same w domku, wyniesie nas to taniej i będziemy mieć stuprocentową pewność, że jest on wykonany z naturalnych składników odpowiednich dla naszego rodzaju skóry, bo same je sobie dobieramy.
Ale DO RZECZY : ) Wykonanie jest proste budowa cepa : ) jedna czubata łyżeczka kawy mielonej ( nie rozpuszczalnej ! : D ) starczy na twarz, szyję i dekolt, to jest nasza baza.


Do tego dodajemy ulubione olejki (ok. 2 łyżeczki) i wcale nie muszą być to te najdroższe i najbardziej wydziwione, ja wybieram dziś olejek z pestek winogron, oliwę i może dodam parę kropel arganowego, bo świetnie na mnie działa. Jak robię peeling do ciała często mieszam kawę z balsamem albo tylko z oliwą.  Naszą miksturę można wzbogacić również o brązowy cukier, płatki owsiane, wiórki kokosowe czy zmiażdżone orzechy , warto sobie popróbować i określić co najlepiej nam służy. Starajmy się tylko, aby nasze składniki były naturalne.





 Przygotowaną mieszankę nakładamy na zwilżoną letnią wodą skórę twarzy i masujemy ok. 2 minut. Jak za długo przetrzymamy kawę na buzi to może wysuszyć, dlatego po peelingu od razu spłukujemy dokładnie letnią wodą. Zbyt mocne tarcie również może spowodować podrażnienia jak przy każdym peelingu, tak więc pamiętajmy, żeby cały zabieg wykonać subtelnie : ) 


Działanie:

  • oczyszczenie skóry i odblokowanie zapchanych porów
  • spłycenie i zmniejszenie widoczności istniejących blizn potrądzikowaych
  • nawilżenie i wygładzenie skóry
  • pozbycie się starego martwego naskórka
  • wyrównanie kolorytu skóry
  • przy regularnym stosowaniu (1 do 2 razy w tyg.): zmniejszenie liczby wyprysków
Niektóre efekty zauważymy już po pierwszym zastosowaniu, na inne będzie trzeba niestety troszkę poczekać i pamiętać o regularnym stosowaniu. Dla mnie jest to najlepszy peeling i żadnego innego nie używam. Na ciało również działa super, jest to jedyny znany mi peeling po którym faktycznie znika cellulit : D Na skórę dotkniętą tą dolegliwością nakładamy naszą mieszankę (koniecznie z dodatkiem olejku pomarańczowego), wykonujemy peeling i zawijamy się z tą kawą folią spożywczą oraz ciepłym ręcznikiem. Taki kompres zostawiamy na 20 minut i spłukujemy, a potem nawilżamy skórę, bo jak mówiłam kawa może wysuszać przy długim przetrzymaniu. Stosujemy raz do 2 razy w tyg., na efekty serio nie trzeba długo czekać, skóra staje się jędrniejsza, cellulit mniej widoczny. Jedynym minusem jest niewygoda przy stosowaniu i bałagan w łazience, ale kobietki wszystko zniosą dla świetnych efektów, ja Was znam (a raczej nas) ; )) Żeby zrobić zdjęcia specjalnie polazłam do pokoju bo w łazience złe światło i właśnie zrobiłam tajfun : D




Tak więc polecam Wam serdecznie i życzę powodzenia przy sprzątaniu potem : ) I pamiętajcie, że najlepszym makijażem i podstawą najlepszego makijażu jest piękna, zadbana cera : ) Pozdawiam : )



                                                             Natalka : **





Przed każdym użyciem nowych produktów, olejków czy mikstur robimy koniecznie próbę uczuleniową!






author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

46 komentarzy

  1. Dziękuje Ci bardzo za ten przepis! Na pewno wypróbuje w najbliższym czasie na twarz jak i zarówno na resztę ciała! :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis,bardzo przydatny i na pewno sie z niego skorzysta :) pozdrawiam i czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wpis,bardzo przydatny i na pewno sie z niego skorzysta :) pozdrawiam i czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  4. no to trzeba kupić produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakim wieku miałaś trądzik ? Jak długo się go pozbywalas? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas w końcu wypróbować :) Proszę, zdradź co masz na ustach, bo się zakochałam w kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie kupiłaś olej rycynowy z dozownikiem?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym chciała, żebyś zrobiła post o tym jak robisz tego świetnego koczka, zawsze wychodzą ci takie super mam takie same włosy w sensie długość jak Ty i za chiny nie umiem zrobić a jak zrobie to taki oklapnięty... :( doradzaj albo zrob post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ciezko wytlumaczyc po prostu zwiazuje kite i robie. Zawsze lekko tapiruje wlosy zeby sie trzymal i byl wiekszy

      Usuń
    2. Wszystko pieknie i fajnie ale ja np nie umiem wykonac kitki czy koczka z takim efektem aby wlosy nie przylegaly do skory glowy a lekko byly usniesione od nasady-jak u Ciebie. Jak to robisz?!

      Usuń
  9. Zrób posta o tym jak pozbylas się trądziku, pomoże mi jak i wielu innym dziewczynom,masz genialna cere i czekam na taki post z niecierpliwością! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. o czym nastepny post

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pytanie jeszcze o brwi, w takie upaly jak teraz kiedy czolo sie poci i pływamy to nie rozmazuje ci sie cien z brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie wcale. Tyle razy juz je zmoczylam w jexiorze i sie nie rozmazaly

      Usuń
  12. Mam ogromny problem z cerą, jednocześnie jest bardzo przesuszona, ale skłonna do zmian trądzikowych, pryszczy ... Miałaś podobny problem ? Możesz polecić jakieś kosmetyki do tego typu cery ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam,przeciez pisalam w poscie. Mi pomoglo wlasnie ograniczenie kosmetykow. Zrobie o tym kiedys post

      Usuń
    2. O super, w takim razie czekam na tego posta :)

      Usuń
    3. to czego uzywaasz w pielegnacji?

      Usuń
    4. Powiedzialam ze zrobie o tym post. Czytajcie czasem to co pisze

      Usuń
    5. Jeju, spokojnie :) napisalas kiedys to sie juz wystraszylam :o

      Usuń
  13. koniecznie trzeba wypróbowac !;)

    OdpowiedzUsuń
  14. niedawno trafiłam na Twojego bloga, wypas!
    super,że robisz tematyczne wpisy o poszczególnych elementach urody jak włosy, brwi, cera. Z niecierpliwością czekam na wpis o ustach, jak malować,żeby je uwydatnić, jakich pomadek używasz itd :)
    Pozdrawiam i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. super wpis :) bardzo podoba mi się twój blog i czekam z niecierpliwością na twoją następną notkę :):) może mogłabyś coś o diecie napisać albo ćwiczeniach ? :) byłabym wdzięczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie czym można w tym peelingu zastąpić olej z pestek winogron i oliwę z oliwek, coś co jeszcze mogłabyś polecić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz rozrobic kawe z jogurtem,kremem,zelem do mycia twarzy oraz innymi olejkam. Polecam jogurt

      Usuń
  17. Kiedy nowy post kochana? :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Moze będziesz dodawać muzykę do swoich postów takich oczywiście ze strojami? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może wstawiaj taką jaką właśnie Ty lubisz! Poznamy Cię z innej strony ;)
    paletkę, której używasz do brwi, catrice masz w odcieniu szarości czy brązu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Tą którą Ty lubisz :)

      Usuń
  20. Mają być to fusy po kawie, czy po prostu świeża tak jakby kaws?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaką szkołe skończyłaś, jeśli można zapytać?;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrobisz post o pielęgnacji włosów? Są piękne tak jak i Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko spoko ale moim zdaniem, osoba która ma pojęcie ZEROWE, nie powinna o tym pisać i dawać porad na ten temat. Nie miałaś z tym styczności a jeśli miałaś to pewnie parę syfków i w sumie nie masz zielonego pojęcia co to trądzik. Jak już to mogłabyś mówić o tym jak właśnie dbać o taką cerę bezproblemową jak Twoja. Bo nie wiesz jaki problem to PRAWDZIWY TRĄDZIK. Bez spiny ale takie mam zdanie na ten temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisalam ze mialam ostre problemy skorne czytaj ze zrozumieniem. Moja cera nie zawsze byla bezproblemowa i to Ty sie tu spinasz

      Usuń
  24. Natalia ja też tak jak Ty używam kawy do peelingu twarzy ale nie dodaje żadnych oliwek...... czy rzeczywiście łyżeczka oliwki czy oleju naprawdę pomoże??? Czy musi być konieczkie ta Oliwa z pestek winogron Monini ? Można zastąpić ją czymś innym ?
    Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak robisz peeling bez oliwki? Na sucho samą kawą? Oliwka chroni przed zbytnim podrażnieniem skory i ma dodatkowe właściwości pielęgnujące, a to jakiego olejku dodasz zależy tylko od Cb i potrzeb Twojej skory

      Usuń
  25. Do tej pory robiłam sama kawą..... :-D ale jak Ty radzisz i robisz z olejkami to ja też zacznę robić. Tylko trochę się boje ze później ze będą mieć tłusta lub świecąca się skórę. .... :-( ale zobaczymy jak to wyjdzie

    OdpowiedzUsuń